Så här gör du uttag
Som en del av 888casinos åtagande att tillhandahålla en enastående service bemödar vi oss på alla sätt om att handlägga utbetalningar till spelarna så snabbt och effektivt som möjligt.
Följ anvisningarna nedan för att få en vinst utbetald från ditt spelkonto:
Öppna huvudlobbyn.

När du befinner dig i kassan

Ange önskat belopp.

Välj önskat betalningssätt

Ange önskat betalningssätt

På rullgardinsmenyn väljer du den utbetalningsmetod som du vill använda för uttaget av det återstående saldot (se 888casinos uttagspolicy) om det finns pengar på kontot:
- Om du väljer banköverföring, ange/granska/uppdatera dina bankuppgifter i popup-fönstret och klicka därefter på Skicka.
Skicka begäran om uttag

Klicka på ”Skicka begäran om uttag”.
- För att få veta hur du återför ett uttag efter att du begärt den, se avsnittet Återföring av ett uttag på den här webbplatsen.
- Om du vill granska din uttagshistorik, klicka på Uttagshistorik i kassan.
Du kan också granska insättnings- och uttagshistorik med hjälp av spelhistorikfunktionen.
Så här gör du uttag
Observera följande viktiga information:
Om mer än ett uttag begärs inom 24 timmar via samma betalningssätt kan det hända att de slås ihop till ett uttag.
Det kan emellanåt hända att vi behöver din fullmakt eller någon form av dokumentation för att behandla begäran om uttag, och vi kan be dig underteckna en lista över dina tidigare insättningar hos oss.
888 Sweden Ltd. (som driver 888casino) förbehåller sig rätten att fördröja och/eller stoppa en uttagsbegäran tills eventuella utestående insättningstransaktioner slutgiltigen har godkänts.
Bonusar betalas ut först efter det att alla krav i bonuspolicyn har uppfyllts.
I händelse av att vi upphör med vår verksamhet i något specifikt land kommer uttag att beläggas med en skälig expeditionsavgift.
För hjälp med detta eller andra nätspelsfrågor är det bara att klicka på den här länken för att kontakta oss.