Tillbaka

Välj språk:

Behandlingstid för utbetalningar

Begäran om utbetalning behandlas inom tre bankdagar från det datum då begäran gjordes. För Gold VIP-medlemmar (endast casino) kommer vi att sträva efter att behandla uttagsbegäran inom en arbetsdag. Under denna tid kan du annullera din begäran om utbetalning från Kassan, och återföra summan till ditt spelkonto. Detta tillåter dig Spel för pengar utan att göra en ny insättning till ditt 888casino.se-konto. Efter tre arbetsdagar (endast en arbetsdag för Gold VIP-medlemmar) ändras utbetalningens status till ”Behandlad” och kan därefter inte längre avbrytas eller ångras.

Så här går en utbetalning till:

Var god och observera: Med dagar avses bankdagar (Måndag till Fredag).




Betalningsmetod Avvaktar behandling eller Godkänd* Behandlad** Totalt Utbetalning skickad ifrån följande namn:
VISA kreditkort Standard & VIP medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
Upp till 5 dagar Upp till 8 dagar


Upp till 6 dagar
Regulated Sweden Ltd
MasterCard Standard & VIP-medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
3 dagar 6 dagar


4 dagar
Regulated Sweden Ltd
Skrill Standard & VIP-medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
1-2 dagar 4-5 dagar


2-3 dagar
888 Sweden LTD
NETELLER Standard & VIP-medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
1-2 dagar 4-5 dagar


2-3 dagar
Regulated Sweden Ltd
TRUSTLY Standard & VIP-medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
1-2 dagar 4-5 dagar


2-3 dagar
Regulated Sweden Ltd
PayPal Standard & VIP-medlemmar: 3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
1-2 dagar 4-5 dagar


2-3 dagar
Regulated Sweden Ltd
Internationell Banköverföring Standard & VIP-medlemmar:3 dagar

Gold VIP-medlemmar (casino endast): 1 dag
4-7 dagar 7-10 dagar


5-8 dagar

*Utbetalningar via internationell banköverföring som begärs i medlemmars lokala valuta kan mottas tidigare än angiven tidsram.
Variationer av någon av följande:
Regulated Sweden Ltd
eller
WorldPay AP Limited

*Din begäran om utbetalning kan fortfarande återkallas och återföras till ditt spelkonto.
**Din begäran om utbetalning har redan behandlats och pengarna skickas till dig.

Du får ett e-postmeddelande när handläggningen av utbetalningen har slutförts och pengarna skickats till dig.

Vi kommer att sträva efter att behandla alla uttag inom den angivna tidsperioden som anges ovan, men det kan finnas tillfällen då detta inte sker, på grund av orsaker som inkluderar men är inte begränsade till verifieringsförfaranden, tekniska frågor eller tredje parts handling eller underlåtenhet. Vi kan inte hållas ansvariga gentemot dig för eventuella förseningar i behandling av din uttagsbegäran.

Vi förbehåller oss även rätten att fördröja och/eller stoppa uttagsbegäran tills slutgiltigt godkännande av utestående insättningstransaktioner har erhållits.

I fall att vi upphör med vår verksamhet i något specifikt land kan utbetalningarna beläggas med en skälig avgift för att täcka omkostnaderna.

Se vår uttagspolicy för vidare information.

Kontakta oss om din utbetalning fördröjs utöver de ovannämnda tidsramarna (se ovan) så tar vi reda på vad som hänt.

Vi använder cookies för att ge dig en personlig upplevelse & reklam. Genom att använda denna webbplats accepterar du vår cookiepolicy. Läs mer här.